X

Możesz używać wyszukiwarki do wyszukiwania numerów części, produktów oraz pojazdów samochodowych:

Typ wyszukiwania:Przykład:
Fraza:chłodnica wody
Pojazd + Fraza:Ford Focus 2004 chłodnica wody
Numer części:4E0959577C
Pojazd:Audi A4 B5
Kategoria:Drzwi przednie
OEM:850742 VALEO
np. filtr oleju Audi A4 B5 lub 6Q0012115Fpokaż więcej przykładów

Forum techniczne OPEL

Forum OPEL VECTRA

Ekspert Nanodatex
Temat Odpowiedzi PojazdAutor Ostatni post
Wewasto vectra c
Jaki mam szukać pilot do wewasta w aucie opel vectra C .. 1.9 cdti
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-02-09
Gość
nierówno silnik chodzi
wita mam pytanko kupiłem auto opla vectre 1.6 16v po wymianie uszczelni pod głowicą...
0 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-02-04
Gość
świece zalane olejem
witam mam pytanko kupiłem autko opla vectre 1.6 16v po wymianie uszczelki pod głowicą...
0 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-02-04
Gość
tylna wycieraczka opel vectra b kombi
Witam. Jaka może być przyczyna zatrzymywania się tylnej wycieraczki w różnych pozycjach....
0 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-02-04
Gość
silnik
Mam pytanko czy w oplu vectra 2.2 cdti z 2002 r jest pasek czy łancuch
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-02-04
Gość
MAMA PROBLEM Z OPLEM VECTRA 2000 ROK
WIEC TAK ŻE ZAPALIŁO MI SIĘ ABS TC I PRZESTAŁ DZIAŁAĆ PREDKOŚCIOMIESZ CO MOZE SIE...
2 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-02-03
Gość
nie działa centralny zamek
witam, nie działa centralny zamek, pilot w kluczyku jest sprawny, wszystkie drzwi...
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-02-02
Gość
Czujni parkowania
Mam problem z montażem czujnika parkowania na tylnym zderzaku w mojej Vectrze 1.8...
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-30
Gość
VECTRA 2006 1.8 BENZYNA
Witajcie mam problem.Jechałem autem i nagle staneło.Jechałem zatankwoac benzyne bo...
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-29
Gość
opel meriwa A
witam ,nie działa mi dmuchawa ,,,jaki będzie symbol bezpiecznika do tego...??
0 OPEL VECTRA A (1989 - 1995) Gość 2016-01-29
Gość
Ogrzewanie
Witam mam problem z układem ogrzewania tzn. samochód grzeje ok tylko płyn w zbiorniku...
0 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-01-26
Gość
waz gumowy vectra c 2.0 dti
Jaka średnica wezyka powrotu paliwa powinna być
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-23
Gość
Kontrolki esp i wspomagania kierwonicy
witam od 3 dni swieci mi caly czas kontrolnka esp i od czasu do czasu sie wlacza...
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-21
Gość
Lusterka zewnętrzne w Oplu Vectra C rok 2006
Mam pytanie odnośnie lusterek zewnętrznych, ponieważ zauważyłem ze się różnią. Lusterko...
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-20
Gość
air bag
gdzie znajduje sie sterownik airbag,vectra 96 rok 2.0 diesel
0 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-01-18
Gość
kontrolka
witam,mam problem z kontrolka silnika ,nie swieci wogle,dioda w liczniku byla sprawdzana...
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-17
Gość
Zderzak przedni
Powiedzcie mi czy mogę założyć zderzak przedni poliftowy do auta przed liftem chodzi...
2 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-01-17
Gość
Zderzak tył
Witam. Czy tylny zderzak od vectry przed liftem pasuje do wersji po lifcie? Mocowanie...
0 OPEL VECTRA B (1995 - 2002) Gość 2016-01-17
Gość
opel vectra c 2.0 dti wtryski
ile kosztują nowe wtryskiwacze?
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-10
Gość
brembo czy ate
Witam chce wymienic chamulce vectra c 1.9cdti nie wiem jakie wybrac
0 OPEL VECTRA C (2002 - 2005) Gość 2016-01-06
Gość

Nowy temat na forum samochodowym OPEL VECTRA

Pojazd
Załączniki
Wybierz pojazd